نقشه برداری

نقشه برداری

دانش پژوهان نقشه برداری و ژئوماتیک
نقشه برداری

نقشه برداری

دانش پژوهان نقشه برداری و ژئوماتیک

همایش سیستم های سنجش از دور و کاربرد آن در سازمان فضایی ایران

روز سه شنبه 18 مهر ماه در منطقه طرشت تهران در سالن آمفی تئاتر پژوهشگاه فضایی ایران همایش سنجش از دور برگزار شد.منم به عنوان یه نقشه بردار برای شرکت در همایش از استان اصفهان به همایش رفتم.موضوع اصلی همایش سیستم SAR و کابردهای آن بود.جمعیت زیادی در همایش شرکت کرده بودنند که دانشجویان بیشتر به چشم میخوردنند.همایش ساعت 9.30 دقیقه شروع شد و چندی از اساتید به نوبت شروع به ارائه گزارش یا مقاله خود کردنند.اما به صورت طبیعی هر کدام از اساتید که از فن بیان قوی تری برخوردار بودنند صحبت هایش بیشتر مورد توجه قرار میگرفت.منم از صحبت های دکتر توکلی(دانشگاه امیرکبیر)دکترمعتق(دانشگاه تهران)و دکتر زارع(پژوهشگاه بین المللی زلزله) بیشتر خوشم آمد.

به خاطر بیشتر شدن زمان بعضی از سخنرانی ها زمان بندی ارائه مقالات کمی دچار تغییر شد به این صورت زمان صرف نهار و اقامه نماز کمی جلوتر افتاد.

من خودم به شخصه از این همایش لذت بردم اما ای کاش از سیستم های دیگر سنجش از دور نیز در این همایش یاد میشد و همچنین اساتید برجسته دانشگاه اصفهان نیز نقش پر رنگتری در این همایش داشتند.

به علت اینکه میخواستم در نمایشگاه رسانه های دیجیتال هم شرکت کنم از سالن آمفی تئاتر ساعت 2 خارج شدم و به مصلی رفتم و همانطور که انتظار داشتم نمایشگاه جالبی را هم در آنجا دیدم.

کلام آخر:درسته که خستگی راه و هزینه این سفر ها را کمی مشکل میکنه اما به نظرم حتی آشنایی با دیگر دوستان و اساتید در این همایش ها هم به کل این زحمت ها هم می ارزد.


جدول برنامه همایش



 

سخنرانی دکتر توکلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد